Powerlördag

Japp, 60 minuter power blev det. Underbart. Jag kände mig urstark och måste komma ihåg att lägga på mer vikter nästa gång! Vad gäller benböjarna och utfallen så gick det utmärkt. Jag körde med 5 kg på böjarna och 3 kg på utfallen. Jag resonerade som så att jag lyfte ju på ett ungefär så mycket sist när man ser till min egen kroppsvikt och eftersom jag gått ner några kilo så måste jag ju orka en viktökning på stången. Och det gjorde jag!

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag ta en promenad i det vackra vädret. Ikväll ska jag träffa en underbar vän som jag inte sett på länge och det ska bli supertrevligt. Det är en riktigt bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad härligt det låter. Power låter som en bra träningsform på en dag som denna. Själv promenerade jag med en vän och har jobbat lite på eftermiddagen. Bakar havrebröd gör jag också. Tänkte ett yogapass klockan sex, hemma. Men det är svårt att hitta mentala biten, men jag ska försöka! Hoppas att din kväll blir som du önskar!



Helghälsningar

Emilia

2010-03-13 @ 16:23:33
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vad härligt! Vad är power för en träningsform? Det lät spännande :)

2010-03-14 @ 12:11:34
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0