Nackspärr

Vaknade med nackspärr igen. Endast högersidan den här gången, det är ju alltid något.

Jag har bestämt mig för att pausa med viktnedgången en stund. Känner att det är lite för mycket nu men jobb, renovering och snart stundande flytt. Jag har kostprogram för en månad kvar men min fantastiska coach låter mig skjuta på det till i maj, då tar jag tag i det igen. Nu ligger fokus på nolltolerans för vetemjöl och mjölk samt att hålla vikten. Piece of kaka.

Får se om jag orkar springa ikväll eller om jag ska ta mig en vilodag till. Känner mig ganska sliten. Men det är svårt att säga om det är den sortens slitenhet som botas med träning eller om det blir värre av den. Vi får väl se.

För övrigt så hoppas jag verkligen att allt går som jag önskar. Jag är öppen för den här förändringen nu universum. Give it to me.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken är förändringen som du är redo för? Jag tänkte bara om det var något särskilt du hade i åtanke? Klurigt det där med slitenhet - väldigt svårt att avgöra i sådana lägen vad kroppen behöver...Men jag hoppas att du hittar en bra lösning - kanske blev det en tur i alla fall? Själv är jag något obalanserad, men försöker få in några pass yoga i veckan. Har insett att det är grejen för mig. Kanske i kombo med någon form av styrka. Typ kettlebells..!



Ha det gott, hoppas nacken mår bättre

Emilia

2010-03-18 @ 22:21:22
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0