Monday monday

I morse vaknade jag och kände mig lite stel i nacken. Aja, går väl över, tänkte jag. När jag kom ut till bilen hade dörren på förarsidan frusit fast så jag fick klättra in från passagerarsidan. Aja, det gick ju det också. När jag kom till jobbet hade den tinat och jag kunde kliva ut som folk.

 

Träningen var tung idag. Det blev ca 6 km på 42 minuter och jag skriver ca eftersom jag kom åt nödstopp-knappen efter ungefär 4 km och var därför tvungen att starta om och blev därmed av med alla siffror. Aja, det blev ju 42 minuter i alla fall och jag gav inte upp.

Sen strechade jag och tyckte att jag kände mig ganska stel i nacken. Och nu sitter jag här och kan knappt vrida på huvudet och har en förjäklig huvudvärk. Och husnaprapaten är inte här idag.

 

Bra dag idag.


Kommentarer
Postat av: Fitnesscoachen

Hoppas det känns bättre idag! Prova värmekudde annars, brukar hjälpa musklerna att slappna av lite.

mvh Madde

2010-03-02 @ 14:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesscoachen
Postat av: Åsa

Fy det låter inte alls skönt. Hoppas att du blir fri i från det där väldigt snart.

Tack för fina ord på min blogg.

2010-03-02 @ 17:32:08
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0