En bra fredag

Nu är jag på banan igen. Jag har en stark känsla av att det var vetemjölet förra fredagen som fick mig att slå omkull, jag är uppenbarligen känsligare än jag tror. Det som är så läskigt är att under dessa 10 veckor har jag inte en enda gång känt som jag kände i helgen, alla gamla känslor kom tillbaka och jag låg i sängen framför tvn och kände att jag bryr mig inte om något annat än att äta godis. Skrämmande. Men nu är jag tillbaka igen och livet leker!

Igår sprang jag på löpbandet innan jobbet. Det blev 4,10 km på 27 minuter med 1% lutning. Det var inget pass som kommer gå till världshistorien direkt, det var ganska segt, men jag är mycket nöjd över att jag genomförde och inte gav upp. Det bygger tydligen karaktär har jag hört.

Nu ska jag surfa lite till sen ska jag äta frukost. Idag är jag ledig och jag har inte en enda sak inplanerad, det är så skönt!

Trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att du är på banan igen. Trevlig helg till dig med!

2010-03-12 @ 11:13:36
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0