Äntligen fredag

Jag är ledig i helgen, det ska bli så skönt!

Rev av ett pass på löpbandet nyss, friskvårdstimme är inte fy skam. Det blev ingen löpning igår, jag orkade inte, så jag tog den idag istället. 3,04 km på 21 minuter och 1% lutning på bandet. Det kändes bra.

Något som inte kändes så bra är att jag fick ont i benet, i höger smalben. Det gjorde lite ont när jag värmde upp men jag tänkte att jag testar springa och ser hur det känns. Det kändes inte alls så jag körde på. Men nu gör det satans ont när jag går. Jag har bokat in en tid hos ryggknäckaren på jobbet, han ska få titta på nacken nästa vecka och då ska vi även boka in en ny tid för lite löpstegsanalys och liknande. Jag är tydligen lite sned i bäckenet och det kan ju definitivt påverka både uppåt och neråt.

Hoppas bara det slutar göra ont för jag har planerat in 1 timmes power i morgon. Jag har ju längtat hela veckan.

Aja, nu ska jag dra mig hemåt och tillbringa en lugn och skön kväll ensam framför tvn. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0