Mycket märkligt

För några veckor sedan var det ju varmt för att sedan bli kallt igen. Sen dess har jag varit konstant kall och händerna och om fötterna. Jag, som alltid har varit varm om händerna, har nu frusit i tid och otid. Jag, som inte gillar värme och att sitta i solen, fann mig själv mot en vägg på eftermiddagsfikat igår under gassande sol och jag tyckte faktiskt att det var skönt att sitta där!

Jag vet inte riktigt varför det är så här men när jag pratade med moster min sa hon att man fryser lättare om man är smal. Och jag har ju gått ner en ansenlig summa kilon så det är väl därför då kanske, jag vet inte.

Nu är i alla fall sommaren här (påstås det), kanske kommer jag bli precis likadan som alla andra soltörstande innevånare i det här landet.

Nu ska jag i alla fall iväg till jobbet och jobba, ladda för löpning ikväll och ladda för en träffa med en expert på idrottsskador. I morgon ska jag nämligen till Aktivera och få knän och vader undersökta. Jag vill ju bli helt bra så att jag kan börja gå på power igen!

Off I go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0