Lyx

Idag är jag ledig från jobbet. Jag skulle ha börjat kl 14 men jag ringde och frågade om det var okej att ta ut lite av min hårt förvärvade komptid och det var okej. Skulle det bli kris så hör dom av sig, men det brukar vara lugnt på söndagar (ta i trä).

I morse var jag ute och sprang för första gången sen i tisdags, jag har varit trött hela veckan och därför unnade jag mig lite oplanerad vila. I morse var det dock vansinnigt varmt ute så fartleken jag hade planerat blev något halvdan eftersom jag (trots att jag frusit mycket på sista tiden) inte fungerar så där väldigt bra i värme.

Klockan stannade tillslut på 29 minuter och 5 km och då blev det totalt 5 minuter i lite högre fart, och det är jag nöjd med nu, jag var inte det precis då men nu är jag nöjd.

Nu ska jag njuta av ledigheten genom att göra en matlista för nästa vecka och när det svalnat lite tänker jag åka och handla.

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0