Inte så farligt

Idag har jag varit hos naprapaten på AktiveraKliniken. Det var inte så farligt, jag var lite orolig innan att det skulle vara riktigt hemskt men det var det inte som tur var.

Han tryckte och knäckte och grejade och nu fungerar mina benböjare igen. Jag fick göra ett test där jag låg på rygg med ena benet i luften och så skulle jag hålla emot när han tryckte ner mitt smalben. Det gick inte alls kan jag tala om, jag hade ingenting att sätta emot. Men när vi gjorde samma test efter behandligen var jag stark. Han menade att problemet var inte att jag inte har starka muskler utan problemet var att de inte fungerade eftersom de var så spända.

Jag ska dit igen nästa vecka. Det ska nog bli ordning på mig också.

Kommentarer
Postat av: Liza

Nå men det låter ju bra! :)

2010-06-05 @ 11:44:54
URL: http://lizalopare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0