En underbar midsommar

Vi åkte till stugan och var där torsdag till lördag. Vi hade underbart väder och hela älsklingens familj på hans pappas sida var där.

Jag åt sill och potatis, drack vin, läste tidningar, solade (!!) och sprang. Det var fantastiskt avkopplande.

På lördagskvällen åkte vi hem och bänkade oss framför en långfilm. Den var bra med slutade dåligt.

På söndagen kom mina föräldrar hit med en vardagsrumssoffa och vi hyrde film och åt tacos. Den filmen var dålig rakt igenom.

Nu sitter jag i soffan och försöker övertala mig själv att ut och springa en sväng. Men det är svårt, jag är aptrött och det är ca 100 grader varmt ute. Och visst fryser jag mer nu för tiden men vi ska ju inte överdriva.

På lördag ska jag träffa finaste vännen I, vi ska gå ut och äta och sen ska vi se Veronica Maggio uppträda. Det ska bli superkul att komma ut, det var länge sen, och det ska bli ännu roligare att träffa vännen, det är galet länge sen vi sågs.

Ja, så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0