Party party

Det var så roligt att träffa tjejerna! Helt otroligt vilken skillnad det är på lägenheten också, nu börjar den verkligen kännas som hemma och det är kul att ta hem folk.

Jessica och Nattis kom vid halv tre och då drog vi upp på stora staden och shoppade gärnet. Eller, vi försökte i alla fall men hittade inte direkt mycket att köpa. Jag hittade i alla fall ett par byxor, en ticha och en sjal så jag är nöjd. Sen åkte vi hem till mig och käkade tacos och började på vinet. Strax innan åtta kom Ida hit, vi sprang på henne på stan så jag bjöd in henne också. Det var hur trevligt och mysigt som helst och jag måste säga att jag har världens gulligaste vänner!

Nattis och Jessica åkte hem strax efter 23 och jag, Ida och älsklingen fortsatte dricka vin. Vid ett tog jag och Ida en taxi ner på stan och gick till Bryggan och shakade gärnet. Jag var hemma igen strax efter två.

Allt som allt var det en mycket lyckad kväll.

Dagen efter var inte lika lyckad. Jag var vansinnigt bakfull och mådde så dåligt, det var länge sen jag mådde så dåligt. Så nu har jag bestämt att resten av semestern blir vit. Inte en droppe alkohol ska jag dricka. Jag tänker istället fokusera på att äta bra, dricka mycket vatten och träna. Jag vill må bra, hålla vikten och känna mig pigg och stark så därför tänker jag göra val som leder till det målet. Jag känner mig laddad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0