Hur ska jag någonsin kunna springa riktigt långt...

... om jag aldrig tränar?

Det var den tanken som fick upp mig ur soffan idag. Jag har varit aptrött hela veckan och inte orkat med någonting men idag kände jag att jag hade sovit ikapp den sömn jag gick miste om över midsommar. Så jag hoppade i löpardojjorna och gav mig ut. Planen var 6 km men jag fick avsluta vid 4,45 km eftersom jag kände av bägge knäna. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt de där satygen om jag ska vara helt ärligt.

Det positiva i det hela är att det var inte speciellt jobbigt, jag hade kunnat fortsätta utan större problem och det är ju bra. Dessutom är det en fantastiskt underbar sommarkväll med solen som sken och himlen som var blå. Det finns inte mycket som går upp mot sommarkvällar.

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova. Ska upp tidigt och jobba i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0