Power

Idag blev det 1 timmes power på Nautlius med favoritinstruktören Karin. Det kändes att det var ett tag sen jag styrketränade, jisses vad det brände i musklerna. Men, som Karin brukar säga, man måste gilla att det gör lite ont ibland.

Idag är det fantastiskt väder ute, klarblå himmel och strålande sol, och jag mår som en prinsessa. Ska hoppa in i duschen, äta lunch och sen ska jag iväg med syrran och titta på när Sverige spelar mot Portugal på Fyrishov. Jag pratar naturligtvis om handboll, den enda sporten som är värd att titta på. :) Jag tycker det är fantastiskt inspirerande att titta på "riktiga" idrottsmän/kvinnor och jag blir alltid sugen på att träna när jag tittar på handboll (eftersom det är den enda sporten jag tittar på nämner jag den specifikt). Tänk att vara så där vältränad, ljuva tanke.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Härlig power start där! Hoppas ni får en rysligt spännande match att se på och med bra utfall :)

2010-01-09 @ 12:27:27
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0