Komplimangerna haglar

I fredags var det en jobbarkompis som frågade om jag gått ner en massa i vikt. Han tyckte att jag blivit smalare om höfterna och att jag var fin.

Någon timme senare var det en annan jobbarkompis som tyckte att jag var fin.

I lördags tyckte bästa Sara att jag blivit mycket mindre sen hon såg mig sist (vilket är lite mer än ett år sen).

Igår frågade en tredje jobbarkompis om jag gått ner i vikt. Hon tyckte också att jag var fin.

När jag började fundera på saken så insåg jag ju att jag har faktiskt gått ner 8,8 kg sen i början på december -08, varav 1,9 kg under de senste 3 veckorna när jag lagt om kosten. Och det är ju inte direkt illa pinkat.

Riktigt glad blev jag i alla fall av alla de fina komplimangerna. Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0