Ki-Box

Var på pass på Friskis idag igen. Denna gången var det jag och syrran som var på ett 90-minuters Ki-Box-pass. Det var riktigt kul att få boxas igen, har inte gjort det på evigheter. Och jobbigt var det också. Men jag blev lite besviken på upplägget, det var 30 minuter uppvärmning och styrka, 45 min boxningsövningar och 15 minuter nedvarvning och streching. Jag kan inte lova att jag skulle ha orkat mer boxning men det känns ändå ganska snålt att bara halva passet som heter Box90 min innehöll boxning.

Anyway, mina ben hatar mig nu. Jag hade träningsvärk sen powern igår, vilket är lite ovanligt eftersom jag inte har haft träningsvärk i benen på evigehter. Och passet idag innehöll en del upphopp och grejer så nu är benen sura som sjutton och jag är hur stel som helst redan. Vill inte ens tänka på i morgon och övermorgon. Vi får väl se om det blir någon Step i morrn eller om jag får ta det till helgen istället. :)

Nu ska jag fortsätta med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0