Dag 2

Snart är även dag 2 avklarad. Dagen har gått mycket bra, men jag hade en dipp på eftermiddagen, då var jag faktiskt väldigt hungrig och sugen på allt sånt som jag ska undvika. Pizza, pastasallad med ost, fetaost, semla, ja ni förstår ju själva. Men det gick över och jag åkte hem och lagade mat. Idag blev det köttfärs, quinoa och grönsaker. Och det blev, till min förvåning, riktigt gott. Och jag blev rejält mätt.







Nu ska jag ägna resten av kvällen åt Biggest Loser och So you think you can dance. Och kanske pussa lite på älsklingen också..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nej jag har ingen löpningstrategi faktiskt :) det enda är att jag ska springa minst 1 gång i veckan, och 1 mil minst varannan vecka! Sen kommer nog min pulsklocka att pusha mig till att öka tempot osv. Efter att jag sprungit vårruset i maj/juni tror jag dock att jag kanske lägger i en växel eller löpningsstrategi över sommaren! Har du ngn strategi? :)

2010-01-06 @ 12:45:13
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ser gott ut :D

2010-02-27 @ 20:05:37
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0