Lycka

Idag blev det löpning på bandet igen. Medelhård distans skulle det vara, 4 km på 27 minuter avverkades utan större problem. Det känns riktigt bra med löpningen nu, jag har aldrig tidigare lyckats få till så mycket kontinuitet i träningen som jag har just nu och det märks verkligen att det lönar sig. Fartökningen blev 0,4 km/h enligt löpbandet och det kändes inte speciellt mycket fortare än den hastighet jag brukar ha, jag brukar ligga på 8,7 km/h. Eller brukar och brukar, för varje pass jag kör ökar jag hastigheten med 0,1 km/h. Nästa pass skulle alltså hastigheten vara 8,8, men nu har jag bestämt mig för att öka lutningen lite varje gång istället och därmed stanna på 8,7 en stund.

 

Hur som helst.

 

I morgon får jag ett nytt kostprogram av min coach och det känns superspännande. Nu har jag ju gått (nästan) 8 veckor helt utan säd och mjölk så nu tänkte jag prova lite andra saker. Jag vill se hur jag reagerar på havre och så tänkte jag faktiskt försöka mig på lite glutenfria produkter och se vad som händer.

 

Men jag måste säga att så bra som jag mår nu har jag aldrig mått tidigare. Jag äter, tränar, sover och umgås och jag har mer energi än jag någonsin haft. Det känns verkligen helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0