Lördagsmys

Om ca 1 timme ska jag ta och pallra mig iväg till Nautilus. Idag är det äntligen dags för power igen!

De senaste 7 veckorna har jag gjort en seriös satsning på att lägga om kosten. Dels för att jag fått veta att jag inte tål mjölk och vete samt för att jag behöver gå ner en del i vikt. Hur som helst så har det gått väldigt bra än så länge, jag mår mycket bra just nu och jag tror att det till stor del beror på att jag inte längre äter sånt som jag inte tål. Dessutom har jag gått ner en del i vikt och när jag ställde mig på vågen i morse visade den en vikt som innebär att mitt BMI nu ligger på 25,86 vilket betyder att jag "bara" är på gränsen till överviktig (ett hälsosamt BMI ligger mellan 20,1-25). Det känns fantastiskt, jag har aldrig i mitt vuxna liv vägt så här lite någongång. Och det är bara 0,4 kg kvar till en annan stor milstolpe.

Idag ska jag njuta av livet.

Kommentarer
Postat av: p

fan va bra du är syster

2010-02-20 @ 13:16:37
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0