Ljuva helg

Jag avslutade veckan med ett styrkemedelpass på Ekeby med mamma. Det var precis lagom intensitet och precis vad jag behövde. Lagom jobbigt helt enkelt och väldigt roligt.

När jag gick och la mig igår bestämde jag mig för att inte boka in någon träning på förmiddagen idag utan sova ut och träna om jag hann och kände för det. Det gjorde jag så idag har jag rivit av ett steppass på Väderkvarn. Det var lite halvtråkig koreografi men intruktören var bra. Det var grymt jobbigt för benen och jag hade inte mycket kraft kvar i dem sista varvet. Men det är ju så det ska vara.. Jag är lycklig över att jag inte kände av knät i alla fall. Kanske var det inte mer än så? Får se på tisdag när nästa löppass är inplanerat.

I morgon är jag inbokad på ett boxpass med syrran. Det ska bli riktigt roligt, sist vi var på box hade jag träningsvärk mellan skulderbladen i flera dagar. Jag ser verkligen fram emot det.

Idag har varit en skön dag. Förutom träningen i morse har jag inte gjort något vettigt alls. Eller ja, jag har ju tvättat och hängt ett lass med träningskläder men det var mer ett nödvändigt ont. Jag har tillbringat dagen i sängen framför So You Think You Can Dance. Underbart program.

Ikväll ska jag till Katalin med några arbetskamrater. Det är Vinterrock för femte året i rad och det ska bli mycket trevligt att få komma ut lite, även om jag inte är speciellt sugen på det just nu. Men det kommer bli bra.

I morgon är jag ledig vilket jag är tacksam för eftersom det har varit en ganska tung vecka på jobbet.

Ja, det var väl allt. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0