Låg energinivå

 

Jag har varit ledig två dagar den här veckan, i onsdags och i går. Bägge dagarna gick åt till att tvätta, sova och titta på tv. Inte mycket vettigt har blivit gjort med andra ord men jag antar att jag verkligen var i behov av återhämtningen.

 

I måndags var jag till sjukgymnasten och han menade att det lät som ett löparknä men inte på grund av brist på stretching utan på grund av svaga muskler. Så jag fick ett styrkeövningsprogram av honom. Jo, det gjorde jag ju faktiskt i onsdags och jag har fortfarande träningsvärk i vaderna efter tåhävningarna jag gjorde.

 

Idag är det två veckor utan godis, det känns lika bra den här gången.

 

Jag skar mig rejält i tummen igår när jag skulle skära sallad, det gör bra ont och lär vara besvärligt ett bra tag till. Försök knäcka ägg utan att använda en av dina tummar. I’m just saying..

 

Nej, nu är det dags att ta tag i livet igen.


Kommentarer
Postat av: Popruta

Det är bara att kämpa på med knät då :-)

Själv ska jag sätta igång med min utmaning nu... 87 km blev det tillslut. Blir intressant...:D

2010-12-12 @ 21:09:57
URL: http://popruta.se
Postat av: Marieh

Tåhävningar är inte att leka med. =) Vad fick du mer för styrkeövningar att göra? Vore intressant att veta eftersom jag också haft knäproblem.

2010-12-12 @ 22:11:22
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0