Ett stort tack

Idag vill jag rikta ett stort tack till älsklingen som fick med mig till gymmet trots att jag inte kände mig ett dugg sugen. Det blev ett mycket bra pass och jag kände mig stark genom alla övningar. Dagsdosen blev:

3 x 70 rumplyft på stepbräda
3 x 11 enbensrumplyft på stepbräda
3 x 6 sidoplankan/sida
3 x 26 höftlyft/sida
3 x 10 ett ben åt sidan/sida
3 x 15 enbenslyft/sida
3 x 30 tåhävningar
2 x 15 benpress i maskin
2 x 15 benböj i maskin
5 armhävningar på tå

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen, det ska bli spännande att se vad han har att säga. Jag ska få lite mer övningar att bygga på programmet med så det ska nog bli folk av mig också tillslut.

Jag saknar löpningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0