Smart eller dumt?

Ja, det lär visa sig men det blev en kort löptur i alla fall. Totalt 4 km och 27 minuter, efter 22 minuter tog jag 3 minuters gångpaus eftersom jag kände av knät och sen sprang jag 2 minuter till innan jag bestämde mig för att lägga ner. Det gick lite längre än förra gången och det är ju positivt. Och det gick lite fortare än förra gången också, jag kunde bara inte låta bli.

Något som är positivt är att det inte kändes speciellt jobbigt, den ofrivilliga vilan verkar inte ha påverkat konditionen väldigt negativt i alla fall.

Hoppas jag slipper förkylning bara..

Kommentarer
Postat av: Lina

duktig du är:) jag väntar fortf på att komma igång ordentligen.



Med andra ord...så länge jag väntar lär ju inget hända

2010-08-18 @ 08:39:21
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0