Same same but different

Tänk att en och samma sak kan kännas så olika. Jag tycker verkligen inte om att svettas i "civila" kläder. Då känner jag mig allmänt ofräsch och det är inte trevligt. När jag tar på mig träningskläder har jag inga problem med att svettas dock, då känns det snarare renande och, ja att säga härligt är väl att ta i men ni förstår vad jag menar..

Att väga 66 kg kan kännas underbart, när man är på väg ner från övervikt. Man känner sig lätt, slank och stark. Att väga 66 kg kan också få en att känna sig uppsvälld och tung i kroppen. Kläderna sitter inte lika bra och man känner sig uppblåst. Det sker oftast när man nått 66 kg och är på väg upp i vikt.

Det är ett intressant fenomen att exakt samma saker kan framkalla så olika känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0