Tillbaka i vardagen

Så var veckan igång igen. Jag har precis ätit frukost och sitter nu och kikar runt bland alla bloggar jag följer. Det är många som har mycket intressant att säga.

Jag är i alla fall helt slutkörd, vilopulsen låg 10 slag över vad den gjorde förra veckan och jag är såå trött. Jag är fortfarande förkyld och har fått ett superläckert munsår som verkligen är pricken över i:et.

Den här veckan ska jag öva på att lyssna på min kropp. Jag ska vila, återhämta mig och bli frisk. Jag ska också ladda kroppen med energi i form av bra näring och mat som kroppen mår bra av. Jag ska helt enkelt vara snäll mot min kropp och hoppas på att den uppskattar det så mycket att den blir frisk jättefort.

Med det sagt så vill jag återigen säga att jag har haft en helt galet underbar helg och jag skulle inte byta bort den för någonting.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kom hem smidigt och bra och sambon fick snällt komma och hämta mig med bilen med en matlåda som belöning, helt okej tycker jag :)

Kände det idag då jag klev upp, det är lite torrt i halsen och kroppen är lite stel men knoppen fick en ide om att köra spinning ikväll, tror jag håller tillbaka och sparar det till imorgon :)

Ha en underbar måndag och krya på dig!

2010-04-19 @ 08:58:16
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0