After work

Efter noggrant övervägande bestämde jag mig för 75 minuter skivstång/kondition på Friskis efter jobbet. Och det blev det. Jag gick dit med inställningen att jag skulle döda min muskler och ta i som jag aldrig tagit i förut.

Vi började med 15 minuter uppvärmning och fortsatte med ca 30 minuter styrka. Eftersom jag inte styrketränat på ca två veckor samt aldrig har gått på just det här passet förut fegade jag lite med vikterna och det märktes under träningen, jag blev inte lika trött och slut som jag brukar bli på Saras power och därför var det riktigt bra att avsluta det hela med 20 minuter konditionsövningar. Det var riktigt pulshöjande och gjorde att jag gick därifrån mycket nöjd.



Uppsala var grått och trist idag.



Det var inte jag efter träningspasset.

Nu ska jag ta hand om disken och sen ska jag krypa ner i en renbäddad säng och sova riktigt gott!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Låter som ett riktigt härligt pass! Själv ska jag oxå krypa till sängs riktigt tidigt. Ska bli skönt med en lång natts sömn :)



Trevlig helg!

2010-04-09 @ 21:13:10
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0