6 km

Idag stod det långpass på schemat men jag kände att jag inte riktigt hade tid med det. Istället för att strunta i löpningen drog jag på mig de nya löpartightsen och gav mig ut på en kortare runda. Det blev 6 km på 35 minuter. Jag var lite crazy och sprang den vanliga rundan fast åt fel håll.. Kändes som att jag skulle springa vilse vid vissa korsningar men det slutade bra i alla fall.

Det var lite tungt i början och jag beslutade mig för att det fick räcka med 30 minuter. Men efter 23 minuter kändes det så bra att jag bestämde mig för att bita ihop och köra 35 i alla fall och det gick ju det med.

Har ni tränat något idag?

Nu ska vi iväg och renovera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0