Veckan som kommer

Planeringen för den kommande veckan ser ut så här:

Måndag: power 30 min + promenad på löpband 30 min (känner jag mig helt frisk byter jag ut löpbandet mot 30 min abs).

Tisdag: vila

Onsdag: vila

Torsdag: morgonlöpning

Fredag: vila

Lördag: morgonlöpning

Söndag: vila

I och med att jag var ute och promenerade igår och idag så har jag fåt ihop två "träningspass" den här veckan vilket innebär att jag bara har en vecka som jag inte tränat under i november. På grund av det har jag bestämt mig för att ta det lite lugnt nästa vecka och sen veckan efter det öka till 2-4 pass i veckan så som jag hade bestämt från början. Det ska bli så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0