Lycka. Igen.

Okej, fyra dagars vila är alltså för lång vila. Det var tungt idag och jag kände mig inte riktigt hundra men det kan lika gärna bero på att jag inte ätit något ordentligt mellanmål på eftermiddagen. Däremot lyckades jag plocka fram lite mer vilja och göra nästan alla utfall! Känns bra. Det var tungt som sagt, men det var så värt det. Jag mår så mycket bättre nu än jag gjorde innan passet. Jag känner mig tillfreds i kroppen och lätt till sinnet. Det känns som att jag kan göra vad som helst och jag älskar det.

Idag hade jag dessutom en vän med mig och det var en mycket trevlig omväxling, jag är ju van vid att träna "ensam". Hon tyckte i alla fall väldigt mycket om passen så nu har vi en date nästa måndag också. Jag ser redan fram emot det!

Jag hoppas verkligen att halsontet ger med sig så att jag kan löpträna igen. Jag vill inte belasta hjärta och lungor alltför mycket nu när jag känner mig lite krasslig. Men det går ju uppenbarligen bra att styrketräna i alla fall!

Jag är nu inne på vecka 10 och jag längtar till oktober när jag "får" träna upp till fyra pass i veckan. Det kommer bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0