Lördagsträning

Dagen började med att klockan ringde 08.05 och jag tillbringade morgonen med frukost i sängen framför Biggest Loser. Very nice indeed. Sen slängde jag mig på cykeln och var på gymmet strax innan tio för att utöva yoga en timme. Det var/är underbart väder ute och jag blev riktigt glad i hela kroppen av cykelturen.

Yogan då. Jag har, för ca 1 år sedan, gått en nybörjaryogakurs så jag tänkte att jag har typ koll på grunderna och det kändes ju inte helt främmande. Men det är svårare än man kan tro. I början var det lite obehagligt,  jag vet inte riktigt varför, men efter ett tag släppte det och blev skönt. Och jobbigt. Jag behöver verkligen träna mer yoga, det är grymt bra för hållningen, andningen och smidigheten.

Nu har jag duschat och ätit lunch. Idag är jag ensam hemma så jag tänker passa på att städa lite och titta på tv. Älsklingen kommer hem ikväll och då ska vi äta och titta på film. Myskväll, äntligen!

Livet är mycket bra just nu, jag känner mig lugn, harmonisk och lycklig. Det är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0