Inte som jag tänkt mig.

Det blev promenad igår, men det var väl allt. Jag och älsklingen renoverade hela eftermiddagen och fick en hel del gjort. Nu har vi lagt halva golvet i grabbens rum. Det går framåt!

Promenaden var i alla fall mycket skön. Jag fastställer härmed att jag är frisk igen. Frisk men snorig. :)



Rundan jag brukar gå tar ca 30-35 minuter och är alldeles lagom promenadrunda tycker jag. Vackert väder var det också och jag kände hur energin sprudlade och det är inte illa!



Några vackra bilder blev det på vägen.

Promenaden idag var inte alls lika solig och det blåste utav bara sjutton, men så är det när det är höst. I love it.

Idag ska jag städa, diska och hänga tvätt. Jag ska hämta ut biljetterna till Gardell i februari och så ska jag åka och jobba. Men först ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0