Fortfarande förkyld

Ja, vad ska man säga? Snoret rinner och halsen kliar. Trött och är jag också. Det är väl bara att lägga ner tanken på att kunna sparka igång träningen igen inom den närmsta framtiden. Surt, men inte så mycket att göra.

Jag har i alla fall haft en bra helg. Syster fixade lite med bloggen så nu är den lite roligare än innan. Vi har fått en del gjort i lägenheten och jag ska dit ikväll igen med mamma och måla vardagsrumsfönstren igen. Sen är det färdigt för att tapetsera i vardagsrummet.

Jag ska ringa rörmokaren alldeles strax och boka in en tid med honom. Nu händer det faktiskt lite saker och det känns toppen!

Men nu ska jag äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0