All I ever wanted

När jag ser på mitt liv så känner jag mig förundrad över hur bra jag faktiskt har det. Jag har egentligen allt jag någonsin velat ha.

Jag har en underbar sambo som jag älskar över allt annat och som jag vet älskar mig. Han är det vackraste jag vet.

Jag har tak över huvudet som inom en snar framtid kommer att bytas ut mot ett större tak. Jag har ett jobb som jag trivs med och jag tjänar sjukt mycket pengar (jag var student i ca 5 år så allt mer än det är sjukt mycket pengar). Jag har inte högvis med vänner men de vänner jag har är nära och kära och fantastiska.

Jag är frisk och har en kropp som tar mig dit jag är på väg. Den ställer upp, för det mesta, och den gnäller förhållandevis lite över mina påhitt.

Jag känner mig helt enkelt väldigt tacksam över allt det fantastiska som finns i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0