Oktober

Så går vi in i oktober månad. Jag har lite blandade känslor inför det faktiskt. Jag hade verkligen sett fram emot oktober eftersom det var nu jag skulle få öka min träningsmängd men eftersom jag fortfarande är förkyld och inte har kunnat träna på snart tre veckor blir det ingenting med det. Och det känns inte kul alls. Jag försöker verkligen vara positiv och att inte halka in i offermentaliteten men det är inte alls lätt. Det enda jag vill är ju att vara frisk, träna och må bra. Det suger att vara sjuk. Och inte blir det bättre heller. I söndags kändes det som att jag skulle bli frisk snart men så kom halsontet och det vill inte ge med sig över huvudtaget. Jag börjar förlora tålamodet.

Det blev visst lite gnälligt i alla fall, men det får väl vara så. Nu ska jag duscha och sen ska jag åka till jobbet. Hoppas ni är friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0