Jag

Jag känner mig äntligen som mig själv igen. Det var verkligen tur att jag träffade en förstående läkare och att jag fick pencillin utskrivet, jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ha tagit mig till annars.

Men nu känns det bättre. Jag orkar göra saker igen och det är bra. I morgon ska jag på bio med en väninna och på söndag jobbar jag. På onsdag nästa vecka har jag ett möte på Memira för att se om det går att göra något åt min syn. Det ska bli riktigt spännande!

Idag har jag varit till Thuns' med mamma och syrran. Handlade kläder för 1800, det var inte igår det hände kan jag tala om! Jag brukar aldrig hitta något jag vill ha men idag var en bra dag. Bland annat snubblade jag över en otroligt vacker löparjacka från Craft som jag spanat på ett tag och idag bestämde jag mig för att slå till. Den löparjacka jag införskaffade för två år sedan har tydligen kommit bort i flytten och en sån behöver jag ju. Tänkte kanske lägga upp en bild på den i morgon.

Tänkte faktiskt inviga jackan med en promenad i morgon. Eftersom jag äter pencillin fortfarande får jag ta det lugnt, men det har varit så fantastiskt väder på sista tiden att jag vill passa på att komma ut lite och få frisk luft. Och med en ny jacka och nya lurar till Ipoden kan det inte slå fel!

Nu ska jag krypa ner i sängen och zappa lite. Har jag tur finns det något jag kan titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0