Här blir inte många barn gjorda.

Jag har haft en underbar helg fylld med avslappning, städning och trevlig sällskap. Jag behöver verkligen bli bättre på att vårda mina vänskapsrelationer, inte bara för att relationen i sig behöver det utan också för att jag behöver omge mig med människor som jag tycker om och som jag blir glad av att umgås med. I helgen har jag vårdat två relationer och det känns ju bra!

I morgon ska jag träna för första gången sen jag blev sjuk. Ska med moster, mamma och syrran på ett step-pass på Friskis. Jag är lite nervös faktiskt, men det ska nog gå bra. Det jag är oroligast över är att jag ska bli sjuk igen för det vill jag verkligen inte. Samtidigt vill jag verkligen komma igång och röra på mig igen för jag känner mig alldeles seg och tung i kroppen. Inte bra. Men men, det är bara att ta nya tag.

Och nu håller jag på att längta ihjäl mig efter älsklingen. Han har varit borta i snart en och en halv vecka och kommer inte hem förrns på fredag! Fast veckan bör gå fort för jag har en hel del inplanerat och så får jag hämta honom vid flyget när han landat så det ser jag verkligen fram emot. Det kommer bli så romantiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0