Träningsvärk

Träningsvärk av stora mått. Eller, det kunde definitivt varit värre, men nog känner jag av benen bra idag. Och jag som tyckte att jag inte tog i speciellt mycket igår..

 

Idag skulle jag ha haft mitt lönesamtal på jobbet, men det blev uppskjutet till på måndag istället. Lite snopet faktiskt, att komma hit och vara laddad till tänderna och sen få reda på att det är flyttat. Aja, får väl ladda om helt enkelt.

 

Och så har jag varit till farbror doktorn idag. Nu ska det tas en massa prover och så ska vi reda ut det här med kosten och känsligheter. Det jag skrev tidigare, att det händer mycket och en del jobbiga saker, är alltså att jag har fått reda på att jag troligtvis är mjölk- och veteallergiker. Det har ju känts så där eftersom det enda jag äter är mackor, pasta och ost men nu har jag hunnit ta in det och tänka igenom det och jag känner att om det nu är på det här viset så ligger det hos mig att ta kontrollen över maten så att jag kan må bättre. Tanken är lite svindlande men på ett positivt sätt.

 

Igår planerade vi även klart köket, bokade en kakelkille till efter jul för att göra badrummet och tidigare har vi bokat in en elektriker som ska komma vilken dag som helst och en målare som ska börja så fort elektrikern är klar.

 

Så, framtiden ser ljus ut. Och det känns mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0