Söndag

Idag har jag träningsvärk i benen och armarna. Love it. Önskade att jag hann träna idag också men det ser inte så ut. Får ta det i morgon istället.

Igår var vi till Heby och firade min bror som fyller 17 på tisdag. Det bjöds på smörgåstårta och kakor och vi hade mycket trevligt. På vägen hem sköljde stressen över mig, jag vill ju flytta nu! Det var lite svårt att sova igår för det var så mycket som snurrade i huvudet. Hur ska vi hinna med lägenheten? Vilket gym ska jag välja? Hur ska matlistan för veckan se ut? När ska jag hinna handla och tvätta och städa? Tillslut la jag mig på spikmattan och då somnade jag efter en stund. Men jag har sovit väldigt oroligt inatt.

Idag ska vi i alla fall köpa tapeter till hall och kök (om vi hittar några) och sen ska vi tapetsera färdigt vardagsrummet. Då kanske den inre stressen lägger av.

Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0