Skivstång

Ja, då var man precis hemkommen från den första skivstångspasset på Friskis. Jag måste erkänna att jag är lite besviken över att passen bara är 45 minuter träning och 15 minuter strech. Jag hade hellre sett att det var 60 minuter träning och så fick man stecha själv. Aja, kände mig stark i alla fall men tyvärr så blev jag lite besviken på upplägget. För få repetitioner gjorde att det inte gjorde ont på samma sätt som när jag går på Saras eller Karins pass på Nautilus. Jag saknar Sara och Karin.

Hur som helst så var det skönt att träna, även om det inte riktigt var som jag hade tänkt mig. Jag är glad att jag kom iväg och det är kroppen också. Frågan är bara hur glada axlar, biceps och triceps kommer vara i morgon. Oh well, man måste gilla att det gör lite ont. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0