Intensiv

Igår var en mycket trevlig dag. Först diskade jag och hängde tvätt och sen mötte jag en väninna på stan för lunch. Det blev en snabb lunch för hon skulle tillbaka till jobbet men det var så trevligt att träffa henne. Sen kom syrran och hennes kompis över och vi åkte till Arlandastad för att shoppa lite. Bilder på det kommer senare. Efter det åkte jag och syrran till Ekeby och körde ett intensivpass med mamma.

Det kändes lite tungt i kroppen när jag tränade igår men så sa jag till mig själv att jag måste skärpa mig och då gick det lite bättre. Efter den åthutningen kändes det faktiskt som att jag orkade mer än när jag var på det passet för två veckor sedan.

En annan sak som jag kom att tänka på igår när jag lunchat klart med vännen och var på väg till bussen var hur otroligt lyckligt lottad jag är. Jag har allt, underbara vänner, en sambo som jag älskar över allt annat, en fantastisk familj, ett bra jobb och en kropp som tar mig dit jag vill gå. Jag är så tacksam för allt jag har och jag ska försöka påminna mig själv om det lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0