Tungt

Oj oj, det där gick ju så där. Kom precis tillbaks från en löptur och jag har nog en förkylning på gång i kroppen i alla fall. Jag brukar genomföra det jag bestämt mig för, men idag gick det bara inte. Det var tänkt att det skulle bli 5 x 6 minuters intervaller men jag klarade bara av 3. Så kan det vara ibland. Det blev i alla fall 30 minuters träning och eftersom jag inte brukar bryta känner jag mig inte speciellt ledsen över att jag gjorde det idag. Kroppen orkade helt enkelt inte och då är det bara att lyssna.

Något som är positivt är att jag har gått ner i vikt. Och för ungefär en månad sen köpte jag två träningströjor som var aningens för tajta men idag passar de perfekt. Så jag är glad ändå!

På lördag blir det träning igen, har dock inte bestämt vad. Yoga kanske? Det skulle vara skönt att få sträcka ut ordentligt och kanske skulle det vara en bra idé att träna lite lågintensivt ett tag framöver. Det är ju onödigt att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0