"Man måste tycka om att det gör lite ont"

Jo, tack. Det är väl så antar jag. Det blev ett löppass idag. Sammanlagt 41 minuter med intervaller på 4 x 7 minuter och 1 minut gång mellan. Det var jobbigt, men inte riktigt lika jobbigt som sist jag var ute och sprang. Och det är ju bra.

Vi är ett gäng på jobbet som (idag) kom överens om att springa Tjejmilen tillsammans nästa år. Det skulle verkligen vara hur bra som helst, jag har velat springa Tjejmilen länge men aldrig kommit mig för att göra en seriös satsning. Men den här gången känns det annorlunda, det skulle vara riktigt roligt att ha det att träna för. Hoppas att det inte var löst snack bara.

Nu ska jag ta tag i disken. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0