Förkylning på gång?

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag slipper bli förkyld! Jag vill ju inte behöva vila från träningen, nu när jag kommit igång så bra med den. Igår och idag har jag känt mig lite snorig när jag vaknat och efter lunch idag började jag känna av lite i halsen. Planen var att jag skulle till gymmet och springa efter jobbet men jag har bestämt mig för att spara det till i morgon istället. I morgon är jag ledig och tänker sova ut ordentligt. Hoppas det hjälper.

Annars är jag bra sugen på att göra av med pengar! Det finns så sjukt mycket snygga träningskläder nu och jag vill bara köpa och köpa. Jag har lyckats hejda mig än så länge, men i morgon blir det nog en tripp till Intersport i alla fall. Jag skulle faktiskt behöva en ny träningsväska och ett par handskar till styrketräningen. Jag har hittat ett par supersöta rosa som inte är alltför dyra. Det blir nog ett par sånna i morrn.



Visst är de fina? Bilden är lånad från intersport.se

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och sen ska jag fortsätta jobba. Jobbar till 19 idag men sen får jag åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0