Äntligen!

Jag har väntat och väntat och igår var väntan över, det senaste numret av Runners låg hemma på hallmattan. Fantastiskt. Jag ser verkligen fram emot att få läsa det och känna hur suget efter löpning växer sig starkare och starkare. Jag gillar verkligen den tidningen, den är mycket bra för motivationen.


Annars blir det en lugn helg. Sambon är bortrest och grabben ska till sin mamma över helgen så jag har hela lägenheten för mig själv. Och det ska bli så skönt! Jag ska tvätta, diska och städa. Jag ska titta på film, sova länge och ha datorn för mig själv. Jag ska träna och må bra. Ja, jag ser verkligen fram emot det. Hur mycket man än älskar att umgås med familjen så är det nödvändigt att få vara själv ibland.


Nu gäller det bara att bestämma vad jag ska träna. Möjligheterna är oändliga. Jag känner mig inte ett dugg sjuk idag så jag är rätt sugen på att träna ikväll faktiskt. Men då "får" jag ju inte träna i helgen eftersom jag redan tränat två gånger den här veckan. What to do? Ska nog hyra film på väg hem från jobbet och bädda ner mig i sängen. Äta lite frukt. Jag bunkrade upp med både vindruvor och honungsmelon när jag handlade igår. Ja, så får det nog bli. Så kan jag ta en ordentlig genomkörare i morgon!

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0